1 1
stankoosk

vanjska temp. na 4 ...pišti

kada sezor registrira da je vanjska temp. 4c zvučni signal se uključi...da li znate zbog čega se to događa....vozilo je passat 1.9 tdi 2004.g. i nije da mi smeta što zapišti već me zanima šta se događa i zbog čega ?

tnx

upozorava na potencijalno opasne uvjete na cesti (skliska podloga)

upozorava na potencijalno opasne uvjete na cesti (skliska podloga)

Potpisujem. i moj golf to radi

kada sezor registrira da je vanjska temp. 4c zvučni signal se uključi...da li znate zbog čega se to događa....vozilo je passat 1.9 tdi 2004.g. i nije da mi smeta što zapišti već me zanima šta se događa i zbog čega ?

tnx

Kod mnogih vozila se na displayu upali i pahuljica, pa ti je odmah jasno da upozorava na uvjete na cesti....

To ti ga je, jelda da bude i pohulja krajem?? Komp ti pokazuje da ce vani snjeg padati.. Hihihi.. Salim se, to je prijatelj prodo foru nekim curkama, one naravno povjerovale, hehe..

Da,isto kao kad se upali rezerva pa zapišti i piše BITTE TANKEN...

to vam znači "black ice"

Black ice, sometimes called clear ice, refers to a thin coating of glazed ice on a surface.

While not truly black, it is virtually transparent, allowing black asphalt/macadam roadways to be seen through it, hence the term "black ice". The typically low levels of noticeable ice pellets, snow, or sleet surrounding black ice means that areas of the ice are often practically invisible to drivers and thereby do not serve as a good indicator that they should reduce their speeds.

Similar thin invisible layers of ice that form along ships can cause them to become unbalanced. In the mountains, black ice is referred to as verglas (glaze ice) and is a great hazard for climbers.

Black ice may form even when the ambient temperature is several degrees above the freezing point of water 0 °C (32 °F) if the air warms suddenly after a prolonged cold spell that leaves the surface of the roadway well below the freezing point temperature.

......... bla bla -- uglavnom to je upozorenje na moguću pojavu "black ice-a

"

to vam znači "black ice"

Black ice, sometimes called clear ice, refers to a thin coating of glazed ice on a surface.

While not truly black, it is virtually transparent, allowing black asphalt/macadam roadways to be seen through it, hence the term "black ice". The typically low levels of noticeable ice pellets, snow, or sleet surrounding black ice means that areas of the ice are often practically invisible to drivers and thereby do not serve as a good indicator that they should reduce their speeds.

Similar thin invisible layers of ice that form along ships can cause them to become unbalanced. In the mountains, black ice is referred to as verglas (glaze ice) and is a great hazard for climbers.

Black ice may form even when the ambient temperature is several degrees above the freezing point of water 0 °C (32 °F) if the air warms suddenly after a prolonged cold spell that leaves the surface of the roadway well below the freezing point temperature.

......... bla bla -- uglavnom to je upozorenje na moguću pojavu "black ice-a

"

Ma jok,to znači da pojačaš radio dok se više nečuje beeep

:punk :punk :punk :punk

Ma jok,to znači da pojačaš radio dok se više nečuje beeep

:palacg

Zapišti i kad tem padne na - 5

uglavnom zapišti kad padne na 5 celzijusa i kad pređe -4,5 i sto zatuli.

@ mrki OS

:punk :punk :palacg

Edited by toniBW

Da,isto kao kad se upali rezerva pa zapišti i piše BITTE TANKEN...

najjača rečenica ! :rotfl

Zapišti i kad tem padne na - 5

uglavnom zapišti kad padne na 5 celzijusa i kad pređe -4,5 i sto zatuli.

jebiga, dečko pitao za +4 - od toga na niže je black ice 100%

jel se mogu ti zvukovi upozorenja kako iskljucit, vec mi lagano idu na živce

al se štrecneš kad zapišti!!! he he he

možda samo ako ištekaš zujalicu

i kod mene na 4-ki isto pahuljica i zvuk, ali meni ne smeta.

ipak te nesto upozori da malo obratis paznju na vanjske uvijete.

i kod mene na 4-ki isto pahuljica i zvuk, ali meni ne smeta.

ipak te nesto upozori da malo obratis paznju na vanjske uvijete.

tako je , nije to bezveze tu

jel se mogu ti zvukovi upozorenja kako iskljucit, vec mi lagano idu na živce

Da se nadovezem na temu valjda nije kasno :-)

Zvukovi se mogu iskljuciti. mene je nerviralo zvuk na pojas de se svezi de odvezi i ukinuo sam ga, cas posla. Nece mi on govoriti kad cu se vezati znam ja to i sam :-)

Meni za pojas nije pistalo al sam ga ipak upalo. jer moja bagra samo uskoci u auto i niko se ne veze. ja imam naviku cim sjednem povezat se. Al oni ne. pa ih zvuk nazivcira pa se moraju povezat. :bravo

drito to, meni je to ionak navika prvo se svezat kad sjednem u auto, pa mi taj zvuk ne smeta, a sad je to postalo navika i svima koji se voze samnom, ak ne žele slušat pištanje :D

EDIT: dupli post, sorry

Edited by -vrh-

1 1