Jump to content
VW Club Croatia

Recommended Posts

Posted

pozdrav,

molim pomoć

imam passat b6, 2007 godište, 3.2 FSI, 4 motion, i gore serijske gume na serijskim felgama dimenzija 235 / 45 R17,

za ovaj automobil se još može nabaviti i guma 235/40 R18 koja je također serijska uz nadoplatu

Automobil je težak 1700 kg.

Mene konkretno zanima da li se može staviti gore guma sa novim felgama dimenzija 225/40 R18

Da li će se ta promjena osjetiti i utjecati loše na auto, to što je guma 1 cm uža od deklarirane?

Gore su i gewinde Eibach pro street.

Da li će takva guma utjecati na smanjenje voznih svojstava tj. da li sam u nekoj opasnosti da se nešto nepovoljno dogodi?

Relativni sam amater pa me zanima da ne napravim neku grešku?

Hvala unaprijed na savjetima.

Posted (edited)

ja sam na passatu b6 imao 235/45 R17, i sad imam 225/45 R17, i nisam osjetio baš nekakvu razliku, jedino što mi ta dimenzija 225 nije upisana u knjižicu i ne znam dali se uopće može upisati bez atesta....tako da se može staviti 225/40 R18, jedino ne znam šta s upisivanjem u prometnu, dal može bez atesta, ili treba atest, i koliko uopće košta atest

Edited by mihael
Posted

Vozah jednu zimsku sezonu na 225/40/18 je sam dobio gti felge sa zimskim gumama sa Golfa. Sve isto ko i 235/40/18 ali naravno nisam bio legalan. Za tu dimenziju treba atest.

Posted

tako sam i mislio...a koliko uopće košta takav atest....s obzirom da su gume u dimenziji 225 jeftinije mislim da bi se isplatilo napraviti atest

Posted

dečki hvala na info, ovaj zadnji post je dao link na bezveznu stranicu gdje se ne može proučiti ništa, reda radi da se nešto napiše.

uglavnomthanks za sada

Posted

dečki hvala na info, ovaj zadnji post je dao link na bezveznu stranicu gdje se ne može proučiti ništa, reda radi da se nešto napiše.

uglavnomthanks za sada

Procitaj temu pa ces vidjet proceduru

Posted