Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 04/24/23 in Posts

  1. 5 points
    Znači ovo je problem s kojim će se svaki vozač sresti prije ili kasnije u svojoj vozačkoj karijeri i to ne samo kod TDI VW VAG grupacije već i kod ostalih ajdmo reć diesel vozila. Najveći problem u rješavanju ovog problema su needucirani automehaničari(koji su možda pošteni ali jednostavno neznaju, pregazilo ih vrijeme), ali naravno i oni koji znaju, a deru Vam kožu zbog Vašeg neznanja jer mogu reći da je otišlo bilo što i to Vam dobro debelo naplatiti. Dakle! 2.0 tdi /1.6 tdi fantomsko gubljenje tekućine i moguća rješenja problema. Imate „vidljiv gubitak tekućine“ na način da ju izbacuje van kroz ekspanzionu posudu ili „nevidljiv gubitak tekućine“ a nemate blage veze „ZAŠTO“??? Prvo gledat očito: - Da li je možda otišla pumpa vode? (Endoskopska kamera od 10 eura je dobar alat za detekciju, a nekad je i preočito i vidi se golim okom) - Da li je otišao termostat? Termostat/Kućište termostata/ Oring nešto u ovom lancu voli procuriti... - Pogledat Ekspanzionu posudu i čep ekspanzione posude. Ako pušta tekućinu na čep očito je da se sistem hlađenja negdje pregrijava, stvara se veliki pritisaku sistemu i izbacuje tekućinu na čep. - EGR sistem(hladnjak, dihtung itd.)? Postoji recimo dihtung(plosnati tip) EGR ventila koji voli napuknuti radi temperaturnih promjena te onda iz njega curi rashladna tekućina na auspuh i odmah ispari tako da je to zeznuto uočiti jednostavno „ispari“. Voli i hladnjak EGR-a otići dakako. Ovo se također može vidjet „opservacijom“. - Provjera rashladnih cijeva (napuknuća i šelne) - Dihtung glave? Auto nabija kompresiju u rashladni sustav zbog te gluposti. Tko je dobre sreće prođe samo sa zamjenom dihtunga, ali uglavnom to uključuje brušenje glave motora, drugi ventili, šarafi itd... Skup sport i ajdmo reć „polugeneralka“ (cca 1000+ Eura). Velika većina naših mehaničara nije kvalitetno educirana što se tiče detekcije toga i rade na principu „trećeg čula“ iako u današnje vrijeme postoje testovi; ima i na ebayu i Aliexpressu koji nedvojbeno detektiraju ovaj problem. Opservacijom se može nekad detektirat „dihtung glave“ ako se na čepu ulja s donje strane lovi odvratna sapunasta tekućina ili test sa otvorenom posudom i lijevkom gdje će vizualno bacati mjehuriće Van kroz ekspanzionu posudu i ti mjehurići što idu van mirišu na dim iz auspuha, izlazi bijeli dim iz auspuha(no ne mora nužno biti ako je samo mikro napuknuće u dihtungu glave) no ako je očit bijeli dim to je to. Ako nije ovo onda je vrlo velika vjerojatnost sljedećeg: Nakupljanje smeća u rashladnom sustavu što vodi štopanju izmjenjivača topline grijanja kabine vozila koji se pogodili ste nalazi u kabini vozila! A naravno da i navedeno smeće može sjebat i ostale komponente rashladnog sustava. O tome ćemo kasnije... Kako i zašto dolazi do začepljenja??? ONO... WTF: - Pukla vrećica sa silkatnim granulama u ekspanzionoj posudi ili posudi s antifrizom(VW inženjering gdje stavljaju vrećicu sa silikatnim kuglicama koja „pomaže“ „nečemu“, a u biti radi sranje jer pukne i ispusti granule u sistem, a ako ne pukne potiče miješanje sa pijeskom koji nastaje u bloku o čemu ćemo pričat dolje... Možete vrlo lako vidjet da li imate vrećicu sa silikatnim granulama ili ne, ako nemate velika je vjerojatnost da je to prethodni gazda vozila već zamjenio i riješio. - Pijesaku rashladnom sustavu? Da! Sitne čestice pijeskastog materijala koje nastaju lijevanjem bloka motora!? Da! Da se vratimo na izmjenjivač topline koji je originalni konstruiran sa sitnim kanalićima za protok tekućine i nije otporan na raznorazna smeća koja se u njemu nakupljaju. Dakle nakon određenog vremena spomenute „ILI ILI“ (pijesak ili granunule) zaštopaju taj izmjenjivač topline djelomično (učestalije) ili u potpunosti (rijeđe). Puno ljudi je primjetilo da sa razlijevanje tekućine preko čepa ekspanzione posude dešava po završetku regeneracije! Pretpostavka je da rashladna tekućina ima zasebne „krugove hlađenja“ tj. krug za vrijeme aktivne regeneracije gdje nastaju velike temperature od cca 600 celzijusa i krug na koji se auto prebacuje kada regeneracija završi. Znači kada regeneracija završi on ponovo otvara drugi krug preko egr hladnjaka koji opet počinje hladiti ispušne plinove. S obzirom da recimo imamo djelomično zaštopan izmjenjivač topline u kabini on usporava normalan protok tekućine i zatim spomenuti „rashladni krug“ zakuhava i radi pritisak u sistemu koji se otpušta na čepu ekspanzione posude i izbaci kroz taj isti čep koji ima sigurnosni vetil rashladnu tekućinu i to na način da Vam to auto uglavnom ničime neće dati do znanja iako bi trebao. Zašto? Pitajte VW stručnjake. Uglavnom što napraviti i kako si pomoći? Grijanje uključite na maksimalno u autu i provjerite da li Vam jednako grije na svim ispušnim kanalima. Kad je grijanje normalno temperature na ispusima mogu doći do preko 65 celzijusa tako ako imate nikakvo, mlako ili slabo grijanje(eto grije ali kao da nije „to to“). Vrlo vjerovatno da imate problem sa spomenutim „izmjenjivačem topline“. Ljudi se uglavnom i sami upuštaju u uradi sam metodu i nebi trebao biti preveliki problem promjentiti no ako niste za to jednostavno „niste“ i doslovno svaki meho Vam to može odraditi ali! Prije ugradnje novog izmjenjivača topline treba: - Isprati komplet rashladni sustav i to gdje god se može nešto isprat treba isprat! Uglavnom bit će bun sitnih pjeskovith čestica nalik na hrđu(ili bakar/bronca) - Ubaciti novi izmjenjivač topline - Ako je pukla silikonska vrećica u posudi uzet novu posudu sa čepom bez te vrećice - Staviti novu tekućinu i odzračiti (sistem je uglavnom samoodzračivajući). Pričekat da se zagrije, da se otvori termostat, vidjet da ne baca tekućinu naročito u kabinu na spoju metalnih lajtunga i novog izmjenjivača topline (u naravi minijaturni killer). - Voziti i nadati se najboljem J Preporuka je „Nissensov“ izmjenjivač topline jer ima duplo veće kanale i protočniji je od originalnog te ako se ikada više nakupi smeća procirkulirat će ga puno bolje od originala bez štopanja, ali naravno može i original s obzirom da smo eto prethodno prije same instalacije pročistili rashladni sistem jer zajeb zajeba bi bio samo našarafiti novi izmjenjivač topline u kabinu bez prethodnog čišćenja jer ćete opet nakon određenog vremena imati isti efekt gubljenja tekućine. Evo nadam se da sam barem malo nekome pomogao ovime. Hvala na vremenu i čitanju. Pozz Špeksi
  2. 3 points
    Znaci ovo malo foruma sto je zivo se skupi i svi ti govorimo od pocetka da je u tom problem, a ti nas ne slusas. I onda ti majstor kaze nije termostat, nego prevedeno na gugl translejtu: "regulator rashladne tekućine", Znaci identicna stvar.
  3. 2 points
    Ako je to famozni 1.6tdi CAYC motor nebi bilo "zgorega" očistiti sve dizne najbolje ultrasonično(zvuči ajme ali ono banalna stvar), ali ima i drugih metoda čiščenja dizna "na žgance", zamjeniti bakrene podloške i oringove. Prije svega provjerit da li pušta gorivo na plastičnom poklopcu ventila. Uglavnom provjeriti poklopac ventila na propuštanje te vidjeti dizne, ako su grdo zapečene sa tragovima metalnih čestica ili ako vidite metalne čestice bilo gdje na filteru goriva onda je HPFP(pumpa visokog pritiska) "zagrebala". Dizne pročistiti nije problem čak niti djelomično reparirati sa zamjenskim djelovima sa aliexpressa i sličnih stranica što naravno navedeno većina mehaničara čuva kao "Malo nekih tajni ima što ne govore se svima..." Uglavnom vidi se jel pušta deklo ili ne, al sobzirom da voli pustiti ja bi sve pročistio i reparirao kako se spada pa čak i novo deklo kupio(kkošta kikiriki) pa sam miran. Uz malo volje možete sve sami: Ovaj: https://www.youtube.com/watch?v=JoBH3Bp0Dn8 Ovaj: https://www.youtube.com/watch?v=uUiGvtES7yk Ovaj: https://www.youtube.com/watch?v=RmbN936pXQ8
  4. 2 points
    Moje iskustvo je pokazlo da nema afteremarket tkanina koje su identicne originalu. No ima slicnih i kad ih stavis na strop niti znas da nije original niti se nakon nekog vremena sjecas kako original izgleda. Sve je to slicni drek, da prostite na izrazu.
  5. 2 points
    Zasto onda kod mene kopija ne vidi coding u modulu 9? Ako je to tako kao sto ti pričaš, na orginalu ima i uredno to radi. Poslato sa NTH-NX9 pomoću Tapatoka
  6. 2 points
    to bi trebo bit dq381 Interval 120tkm. Pošto je 4 motion moj savjet je izmjena ulja u HALDEX spojci i čišćenje filtera na haldex pumpi. Tu je 3god i bez obzira na km. Iz prakse to je bolje odradit max 3god i uz obavezno skidanje pumpe i čišćenje filtera. Uz pumpu idu i 2 brtve....
  7. 2 points
    Ovako, ja sam uspio rijesiti nakon milijun toga sa zamijenom ulja u getribi nestalo je 90% tog tuljenja, nakon sto sam zamijenio nosac motora (na getribi) nestalo je i ostatak.
  8. 1 point
    Thx, budem deckima iz Lagerosa javio da su skupi Sent from my SM-G991B using Tapatalk
  9. 1 point
    ne diraj nista dok ne crkne. preventivna zamjena je cisto bacanje para
  10. 1 point
    Provjeris na onom pregibu od gepeka. Najcesce tamo. Ako ne,onda vidi isto na samoj ploci od stop svjetla..krenes tamo di ti je najlakse pa onda dalje ako ne uspijes naci [emoji85]
  11. 1 point
    Vakum olaksa posao.... al kod auta bez dodatnih elektro pumpi to i nije pod morati i ide i bez. Stvar je kod motora sto imaju elektro pumpe i ove gluposti na glavnoj pumpi....tj pomični prsten koji joj blokira cirkulaciju dok se motor neugrije.... a to nije dobro ako si ispustio antif i nalijo nov a zrak nije isteran van a kako ce kad pumpa vrti al je prsten ogranicava
  12. 1 point
    Ovo je sve neki široki manual ali evo da slikovito rečem.... da od pojave novijeg tdi motora dakle od g7 na ovamo.... priča " sistem je uglavnom samoodzračivajući" nedrži vodu. Sistem se odzračuje na 2 načina i ako je ikako moguće koristit oba. Prvo je vakumiranje praznog sustava i onda preko vakuma-alata uljeva se rashl tekućina i onda se sa diagnostikom pokreće odzračivanje.
  13. 1 point
    Svi ti 2x, 3x, 4x, 10000x R-Line ili S-Line ili štogod su izmišljeni od strane ljudi koji prodaju te rabljene automobile. Iz tvornice je svaki samo R-Line, nema 2x, nema 3x, ima samo R-Line i nadoplate koje je netko odabrao na taj paket opreme.
  14. 1 point
    Imas spojen aftermarket radio? https://www.volkswagenforum.co.uk/threads/p0501-vehicle-speed-sensor-a.638/
  15. 1 point
    Bio si upravu, DPF i kod mene. Dzaba ciscenje kada je ostecen. Crnio auspuh odmah nakon stavljanja. Kad je skinut, bas sam zagledao, ono sace i dalje bijelo poslije ciscenja, ali se vidi pukotina pri vanjskom rubu u duzini od 4-5cm. Stavljen drugi, evo cist auspuh, nakon 500km. Sent from my SM-G780G using Tapatalk
  16. 1 point
    Pozdrav. Dakle golf 7 2.0 TDI 2015. god. Highline. Oznaka auta je edition, rađen je po narudžbi ako će što značiti... 🤷‍♂️ Već neko vrijeme me zeza otvaranje/zatvaranje prozora jednim pritiskom (One touch). Znači nekad se dogodi da ne radi par puta u danu, a nekad radi i par dana, tjedana pa opet neće. Znam za onu kalibraciju, držanje 3 sek. itd. te poslije toga normalno radi, ali problem se stalno ponavlja kako sam gore objasnio. Napominjem kako u VCDS nema ni jedne greške, i kupljen je novi akumulator prije mj. dana tako da i to nije mogućnost kvara. I na autu nisu rađene nikakve preinake što se struje tiče. Zanima me dali je netko imao sličan problem i dali ga je riješio ili zna što bi otprilike mogao biti uzrok stalnog "poništavanja" One touch opcije ? Ne ide mi se baš u ovlašteni servis da me oderu, a napravit će kiflu.. A na netu sam čuda našao ali nikakvo rješenje nažalost... 😂
  17. 1 point
    Evo tu na linku imaš, neće da kopira slike https://forums.tdiclub.com/index.php?threads/how-to-adjust-rear-camber-and-toe-vw-mk5-mk6-golf-jetta-sportwagen-jsw.470566/#lg=_xfUid-1-1684147677&slide=0
  18. 1 point
    Imaš dva ekscentrična šarafa, najbolje ti je oba našpricati i razraditi prije špura
  19. 1 point
    To bi mogao neko od kolega iz HR. Ja sam iz CG.
  20. 1 point
    Pretpostavljam da je kopija vcds. Ako jeste nisi ispratio proceduru instalacije. Pa obrisi i ponovi. I uvjek moras da pokrećes onaj loader pa preko njega vcds. Zbog same licence. Ako ona nije aktivna onda ne mozes nista konkretno da radis sa kablom. Poslato sa NTH-NX9 pomoću Tapatoka
  21. 1 point
    [quote post=937581" timestamp="1681030733" name="" userid="359169] Budem, dok nabavim rezervnu bravu i dok se nađe vremena, tu je uvijek problem zato odgađam, a čekam i toplije vrijeme, nego s čime si ponovno zabrtvio limenu oplatu? Ona je u originalu sa nekom sivom masom obljepljena, djeluje mi spužvasto i to kada se skida se sigurno potrga i trebalo bi novu nanijeti. Ta masa je ostala na limu, i kad sam stega vide opet je zalipila...još drži solidno, premda više služi čini mi se da ublaži vibracije, jer ima desetak vida koje drže lim za vrata.
  22. 1 point
    Pozdrav, tražio sam po netu točan popis svih žarulja za Passat B8 2015.g. ali sam nalazio na dvostruke informacije, pa ako netko ima točan popis ili zna napamet bio bi mu zahvalan da mi pomogne. Popis koji sam našao : Kratka svijetla --> H7 Duga Svijetla --> H9 Maglenke --> H8 Pozicija --> W5W Corner lights --> W21W Također, ako netko zna da li postoji set navedenih žarulja istog proizvođača?
  23. 1 point
  24. 1 point
    Mislim da je ap naj robusniji i naj izdrzljiviji vw na trzistu.... Cak noviji imaju prekidac desnog stakla i na ljevim vratima hahaa
  25. 1 point
    "Kod nas u norveskoj..." ajd kome bacas krafne...eto svugdje u svijetu su elektricni auto jeftiniji od klasicnih motorno pogonjenih....koji proljev od izjave