AUTOFREAK

Moderatori
  • Content Count

    9902
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    98

Posts posted by AUTOFREAK


  1. Tuljenje pri kretanju.... skoda 2023.... proizvođač još nije izbacio tehničko rjesenje.... Blo je nesto da se mjenja ulje u mjenjacu ali izgleda nije to to pa su stopirali taj dio i čeka se dalje.

    Imam slušalice sa 5-6 osjetnika i zvuk stiže iz amortizera (gore na hvatištu sa kapom) a u mjenjaču je mir.... i sad evo čekamo šta će proizvođač reći.

    Kod modela do 2023 posebno oni oko 2014 i cudan zvuk u voznji u zavoju.... to se rjesavalo sa guranjem motora u jednu stranu....il desno il lijevo... Dakel molaju se vijci nosača ljevo i desno i lagano nategne u jednu stranu. Naravno ispod motora su kolica tako da nije sila na tim sarafima.

     


  2. Nisam gledao video al pokušam objasnit po uputama proizvođača. Ako pričamo o tdi motoru u trojci ide ovako.

    Radilica ima oznaku na zamasnjaku, zarez prati perforaciju na zvonu mjenjača.

    Kad se dođe do zupčanika radilice (dakle skinut mikro remen,remenica radilice) onda se na njega nanese il korektorom il nekim flomasterom oznaka na zub i dio dekla na bloku motora.

    Gore bregasta..... skida se ventil dekl (dakle ide onda novi diht ventildekla i onih 6 gumica)

    Bregasta se blokira skroz desno...ima utor u bregastoj u koju ulazi blokada... Ako blokada nemoze ući onda je potrebno okrenut radilicu za jos jedan krug (jer utor nije po sredini bregaste nego bas ga je moguce ubacit samo kad je bregasta u fazi) i tad opet naštimat na onaj marker i onda vidit dal ulazi blokada na bregastu.

    Ako je blokada ušla ide se na boš pumpu...ovisno o izvedbi tu ide i razlicita blokada... detaljnije mozemo po slikama. Blokada ulazi u utor i to je to sto se tice pumpe.

    Sad smo sve uzupčili i sad treba odvit centralni vijak zupčanika bregaste, tu treba pazit da se odvija dok ona blokada nije u utoru jer ako ostane vrlo vjerovatno će se odlomit komad bregaste. Dakle...treba kontra držač koji se utiče u sami zupčanik bregaste te se tako odvija centralni saraf. Kad se saraf odvije...to je cca 1-2 kruga zasad.... bregasta se blokira blokadom i onda se odvije matica na natezaču remena da se smanji tenzija na zupčanicima / razvodu. Remenica bregaste se izbijačem lagano kucne i tako se "smakne/odljepi sa bregaste i sad tu vise nemamo direktnu vezu (kasnije je to bitno).

     Dalje je sad vec lako....skida se remen natezač rolice i mjenja se sve to plus brezon od natezača... 

    Postavi se kaiš na radilicu....pumpu natezač i onu remenicu bregaste skidamo i stavljamo u remen i onda nabacujemo na bregastu. Vijak se samo rukom dovede da lagano stisne zupčanik... i onda se nateže remen do mjerke na natezaču (ako nema mjerke onda ide ipak po iskustvu a to je nekih 45stupnjeva da se remen moze rukom zavrnut. Kad je nategnuto čekiraju se oznaka i blokade pumpa-radilica i vijak bregaste se stegne 20Nm. 

    Skidaju se blokade i radilica se okrece 2 kruga i motor se opet fazira tj dovodi na blokade i kontrolira se dal je sve kako bi trebalo... ako nije korigira se (bregasta opet iznova...odvit izbit....). Ako je sve ok... vijak bregaste se stegne 60Nm. 

    Sve se složi i opali motor i ugrije na 80c antifriza i onda  se s diagnostikom (Vcds naj bolje) ode na TDI Timing gdje se očitaje kut ubrizgavanja (graf) i ako je u tolerancama to je to a ako nije onda se štela da bude iznad srednje vrijednosti.

    Štela se sa zakretanjem pumpe.... Tu treba pazit na vijke pumpe da se nezaborave zavidat nakon štelanja. Pomicanjem pumpe prema glavi motora dobija se rano ubrizgavanje a odmicanjem od glave kasno.

    Ja to radim dok motor radi....tako da 2vijka pumpe lagano samo dotegnem i da se pumpa može micat na lagano kuckanje čekićom... tu treba pazit na odvijene vijke pumpe da ih zupčanik nezahvati :)

    Nakon sto se dobio kut onda se ugasi motor. Stegnu vijci pumpe... odviju lajtunzi s pumpe ...dosta je samo za krug.... I onda se stegnu i tjt. Tad je sve po ps.

     Vidis koliko je teksta a ovo je samo onako brzinski i ispričano u široko.

    Moj savjet da nađeš vw meha koji ima sve gore navedeno i daš dite materi.

    Na tom motoru bih zamjenio remenicu alternatora i ugradio ovu sa praznim hodom....zato sto je onda puno manje vibracija na mikro remenu i njegovom natezaču i dobije se mirniji rad motora...a i cijeli sklop je rasterećen.

    Oko vodene pumpe se uvijek lome koplja al sad je prilika za njenu zamjenu jer je sad puno lakse za zamjenit je.

     

    • Like 1
    • Thanks 1

  3. On 21. 11. 2023. at 8:50, dzoni said:

    sad kad rece motor se pregrijavao, primjetio sam da vrlo vrlo cesto pali ventilator kad se zavrsi voznja  i to ono bruji na max (za razliku od prijasnjih 2.0 motora kada pali vantilator kad je bas bas vanjska temp visokoa i kad se bas pregrije, skoro da se i ne sjecam kad ga je palio na CC-u) . Npr ljeti napravim krug po gradu i kad zavrsim voznju ventilator jos odradi neko vrijeme. Mada temperatura vode je uvijek uredna na instument satu. Da li je to na ovom motoru normalno ponasanje?

    To je regeneracija....pa se nakon x puta prekidanja upali simbol dpf-a i onda ga treba provozat na duže....