2 2
MOTA BOY

16VT thread

Recommended Posts

Ovdje ima više- manje sve o original triggeru koji se može koristiti. Ja ću to isprobat, i nadam se potvrdit da radi na Vemsu.

 

Popis dijelova bi trebao bit:

 

030 103 171 L - flange with trigger wheel

030 906 433 Q - sensor from VW Polo

1J0 973 723 - connector

000 979 133 A - crimped wires

357 972 741 A- seal

 

 

Par slika iz tog topica:

0000190212892gintsk.jpg

 

0000190212902gintsk.jpg

 

0000190212992gintsk.jpg

 

0000190213042gintsk.jpg

 

 

 

Stari original i novi, na 2.0 16V bloku:

hallgeberts5.jpg

 

gebermontiertek6.jpg

 

 

 

:mah

 

 

 

 

 

 

jeli ovo oprobano da radi ok ?

 

dali je tih 5 dijelova pod tim ETKA kodovima dovoljno da se slozi senzor tu na radilicu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je to koliko se sjecam, i kad narucis krimpane zice dobijes jednu zicu cca 40cm koja ima na svakoj strani konektor, tak da trebas to narucit 2X.

 

Sve pase, mora se ubusit jedna nova rupa u blok i narezat navoj za nosac za flandju, i malo poturpijat rub bloka da se moze stavit sezor, nikakav problem. Koliko sam citao da to radi, ja nazalost jos nisam uspjeo dovrsit projekt i upalit to.

 

MORA RADIT! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

sve to, plus 2x te zice, koliko je okoprilike novaca da pripremim. vi koji imate Etku onda imate i taj podatak.

 

nije problem meni urezati navoj i turpijati, ali nebi bilo lose da vidim neki primjer tko je to radio.

 

semering standardni se onda ne stavlja, ovo kad se kupi ujedno i dihta?

Share this post


Link to post
Share on other sites
sve to, plus 2x te zice, koliko je okoprilike novaca da pripremim. vi koji imate Etku onda imate i taj podatak.

 

nije problem meni urezati navoj i turpijati, ali nebi bilo lose da vidim neki primjer tko je to radio.

 

semering standardni se onda ne stavlja, ovo kad se kupi ujedno i dihta?

Ak se ja sjecam nest oko 500 tinjak kuna sve tak nekak, eo kod mene radi ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

taj iznos nebi bio nikakav problem. i jos imam glanc nov senzor, sto je bitno.

 

hall senzor sam uzeo bio nedavno isto glanc nov, a on bi radio kao sekundarni. znaci sve bi bilo kako treba.

 

te sifre su ETKA sifre i mogu se naruciti u svakom VW servisu, i u BiH ?

 

i koju od tih stavki trebam X2 uzeti ?

Edited by 16v.turbo

Share this post


Link to post
Share on other sites

sve cu provjeriti u VW servisu kod nas, kad se vratim sa puta.

 

koja od ovih stavki je potrebna X2 ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

uzeo ABF radilicu. pa cu koristiti taj trigger kao senzor, tako da mi ovo nece trebati.

 

jedno pitanje, ako tko zna. do koliko okretaja je "sigurna" uljna pumpa u 16V koja se pokrece osovinom? znaci konkretno od ABF.

Share this post


Link to post
Share on other sites

koliko sam ja upoznati od abf-a i 2e moora da su medju boljim pumpama za te motore!

samo moraju biti originalne! ja sma za svoj motor rastavil svoju i dal u ultrazvučno očistit! ako se dobro siječam zupčanici moraju biti 32mm!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ni u ludilu :rotfl

malo previse novca ce se nalaziti iznad te uljne pumpe da bi to rizikovao i cekao da vidim moze li ili ne :palacg

ako bas nebi postojalo nikakvo rjesenje, suhi karter sistem i cao. iako bi izbjegao taj trosak ako bas ne bude nuzno, jer auto se ne vozi po krivinama, ne forsira se duze od 402metra, tako da nebi to stavljao osim u slucaju da pumpa obicna nije sigurna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najbolje da se obratis nekim exremnim tunerima, il nekome tko se yeeeeebeno kuzi u ABF. Neznam da je itko na ovom forumu tjerao ABFa preko 8krpm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neznam zbog čega ćeš ići na tolike okretaje, ali abf regularno gura 8500 na brdima sa više manje standard blokovima.

Plus visoki je blok pa dugačke klipnjače su plus u bloku. Mnogo bolje nego kratki blok.

Neznam na koju kubikažu ideš ali ako će bit 2.1motor onda se nemoj igrat sa prevelikim okretajima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nece biti 2.1, ostaje 2.0 i standardni hod kakav ima 2.0 motor. upravo radi toga.

 

veliki okretaji su mi jako bitna stavka u konfiguraciji koju zelim imati u konacnici.

 

necu niti najmanje stediti da motor napravim sigurnim na extremnoj snazi i okretajima.

 

treba vidjeti i sa ekipom koja vozi brdo. jer vrti oni i vise od 8500 siguran sam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bolje bi ti bilo da se posvetis glavi motora jer kod vecih obrtaja ces tu imati najvise problema. Ovdje primarno mislim na "plivanje" ventila u velikim obrtajima itd...

ABF zbog svoje koncepcije, tezine pojedinih komponenti, provrta i hoda, nema nikakvog smisla iznad 8000 Rpm... Cak stavise, svoj maximum snage uglavnom ostvaruje prije 8000 Rpm - sve poslije ovoga je obicno pad krivulje snage. Barem po onome sto sam ja istrazivao

 

Razlog za ovo je sto ABF ima duzi hod od provrta a takva koncepcija sluzi da max obrtnog momenta daje u nizim obrtajima a ne u visokim. Ako ga zavrtis previse, stvaras stres za blok - posebno radilicu i gubis na momentu

Za vrtnjavu u obrtajima je idealan motor sa promjerom klipa vecim od hoda. Primjeri ovakvih motora su Hondini V-tec motori (npr B16B/B16A)

 

Imas i neku zdravu sredinu a to je "kockasti" motor odnosno motor koji ima isti hod/provrt. Takav motor ima solidne performanse u nekom srednjem rezimu a moze ga se i solidno zavrtiti bez prevelikog rizika da ces izgubiti na momentu.

Cesti predstavnici "kockastih" motora na nasim cestama su npr Opelovi c20xe/c20LET 2.0 16v motori

 

Pretpostavljam da ti hoces vise obrtaja zbog velikog turba koji imas (puni boost ti dolazi prilicno kasno) pa da ostanes sto duze u punom boostu ali bojim se da si onda odabrao pogresnu motor/turbo kombinaciju

Edited by esso_sa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esso, dobro govoriš, ali ABF i dalje ima dugačke klipnjače i puno bolji omjer hoda i klipnjače nego ostali motori.

Ja sam htjeo složiti prekokvadratni motor iz original komponenti, što je relativno moguće uz par kemija i custom klipove. Ono što sam vidio a i čega ima po trkama, kako kod nas a još više vani je to da ima kovanih atmosfera na dugačkom bloku i 16v glavi koje vrte 9000

Uglavnom si u pravu što se tiče glave.

Treba bit bolesna glava za takve okretaje, kako od mehaničara tako i od motora.

Sa veseljem očekujem Romanov novi setup.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Esso, dobro govoriš, ali ABF i dalje ima dugačke klipnjače i puno bolji omjer hoda i klipnjače nego ostali motori.

Ja sam htjeo složiti prekokvadratni motor iz original komponenti, što je relativno moguće uz par kemija i custom klipove. Ono što sam vidio a i čega ima po trkama, kako kod nas a još više vani je to da ima kovanih atmosfera na dugačkom bloku i 16v glavi koje vrte 9000

Uglavnom si u pravu što se tiče glave.

Treba bit bolesna glava za takve okretaje, kako od mehaničara tako i od motora.

Sa veseljem očekujem Romanov novi setup.

 

Htio sam pomenuti i ABF klipnjace ali mi bilo mrsko pisati... Al hajd evo sad da napisem :) Konkretno kod ABF motora, duza klipnjaca je primarno radi boljeg ugla klipnjaca/klip koji se dobije sa duzom klipnjacom. Ovo daje bolju mogucnost kontrole momenta na radilici kroz cijeli raspon obrtaja.

 

Al opet, nisu dobre za kombinaciju velika snaga+puno obrtaja. Duza klipnjaca je obicno i veca masa plus duza "poluga" koju je lakse iskriviti nego kracu.

Kad ides u obrtaje, stvari trebaju biti sto lakse a cvrsce. Hondini motori koje sam ranije pomenuo takodjer imaju kratke klipnjace - ispod 140mm

 

I 16Vampir dok je bio 2.0, vrtio se na max 8500 Rpm a snaga na grafu mu je pocinjala padati od 7500 Rpm. Sad kad je 1.8, mislim da se vrti na 9000 :)

Nije nemoguce napravit ABF koji se vrti na 9000 Rpm ali smatram da za takve zelje ABF jednostavno nije najbolji izbor ;)

Edited by esso_sa

Share this post


Link to post
Share on other sites

sve sto kazete je na mjestu.

 

ali mislio sam na to unaprijed i zato radim sve moguce.

 

radilica je upravo otisla na balans i bude gotova ovih dana. ide i fluidampr na motor, za smanjenje vibracija. to i dalje ne rijesavanja pitanje toga sto je hod veci od sirine klipa, ali ce biti korisno.

 

vidjao sam da na brdima i nekim autima koji imaju extremno slozen motor za okretaje, vrte po 10000 rpm. na 1.8. valjda bude i 2.0 izdrzao 9000+. samo na 402 utrkama.

 

Esso - vjerovatno je Vampir sa 2.0 imao slozenu glavu i bregaste da ima "peak" na 7500. nakon "peak-a" snage, ti uvjek mozes povuci jos 1000 rpm a da snaga ne pada drasticno naglo. pretpostavljam.

 

dalje. ne brinite za glavu. ici ce preko zime na vrhunsku obradu za to.

 

svi dijelovi za glavu su vec kupljeni, broncane vodilice, usisni ventili, inconel ispusni ventili, super jake opruge, titaniumski sesirici, mehanicki jako lagani podizaci ventila.

 

klipnjace idu vrhunske, ako ne i najbolje koje ima za kupiti, i to sa ARP625+ sarafima na sebi.

 

bit ce ludnica od motora i toga kako ce se to uklopiti u ovo auto i mjenjac prilagodjen tome. nazalost nemogu reci vise od toga, jer ne zelim da konkurencija cita, do dana dok ovaj motor ne zapali staze, a tada bude vec kasno :palacg

uglavnom bit ce najdoradjeniji 4 cilindra na balkanu sa najboljim dijelovima.

 

 

sto se tice uljne pumpe, za sada kazu da bude drzala. u tom slucaju ako je orginalna ok, vidjet cu ima li ikakva ista takva ali ista poboljsana. ima na bar-tek tuning ali ne znam dali oni prodaju orginalnu, zamjensku, ili "performance".

Edited by 16v.turbo

Share this post


Link to post
Share on other sites
sve sto kazete je na mjestu.

 

ali mislio sam na to unaprijed i zato radim sve moguce.

 

radilica je upravo otisla na balans i bude gotova ovih dana. ide i fluidampr na motor, za smanjenje vibracija. to i dalje ne rijesavanja pitanje toga sto je hod veci od sirine klipa, ali ce biti korisno.

 

vidjao sam da na brdima i nekim autima koji imaju extremno slozen motor za okretaje, vrte po 10000 rpm. na 1.8. valjda bude i 2.0 izdrzao 9000+. samo na 402 utrkama.

 

Esso - vjerovatno je Vampir sa 2.0 imao slozenu glavu i bregaste da ima "peak" na 7500. nakon "peak-a" snage, ti uvjek mozes povuci jos 1000 rpm a da snaga ne pada drasticno naglo. pretpostavljam.

 

dalje. ne brinite za glavu. ici ce preko zime na vrhunsku obradu za to.

 

svi dijelovi za glavu su vec kupljeni, broncane vodilice, usisni ventili, inconel ispusni ventili, super jake opruge, titaniumski sesirici, mehanicki jako lagani podizaci ventila.

 

klipnjace idu vrhunske, ako ne i najbolje koje ima za kupiti, i to sa ARP625+ sarafima na sebi.

 

bit ce ludnica od motora i toga kako ce se to uklopiti u ovo auto i mjenjac prilagodjen tome. nazalost nemogu reci vise od toga, jer ne zelim da konkurencija cita, do dana dok ovaj motor ne zapali staze, a tada bude vec kasno :palacg

uglavnom bit ce najdoradjeniji 4 cilindra na balkanu sa najboljim dijelovima.

 

 

sto se tice uljne pumpe, za sada kazu da bude drzala. u tom slucaju ako je orginalna ok, vidjet cu ima li ikakva ista takva ali ista poboljsana. ima na bar-tek tuning ali ne znam dali oni prodaju orginalnu, zamjensku, ili "performance".

 

Jos zaboravih napisati, posto ides na velike obrtaje, ako ostanes na Megasquirtu, onda ces morati raditi upgrade na V3 plocu + na njoj uraditi par "zahvata" koje cu ti objasniti. Bez pomenute modifikacije, u visokim obrtajima moze doci do gubitka sinhronizacije elektronike sa motorom a rezultat je preskakanje u paljenju/ubrizgavanju. Ovo je posebno izrazeno na motorima koji imaju senzore-zupcanike radilica sa puno zuba a ABF je upravo jedan od tih motora

Sta ovo prekidanje moze napraviti motoru visokim obrtajima, mislim da svi znamo :)

Edited by esso_sa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vesko, uzeo sam od FCP Engineering iz Litvanije. za 16V. nemam pojma imaju li za druge motore. mogu ih pitati ili ti dam mail pa ih mozes i ti direktno pitati.

forged steel, nitride hardened surface, HRC 45-48, karakteristike. i poprilicno lagani.

 

Esso - znam da v2.2 nece raditi i ne mislim nikako vise uopce ostati na MS-u. tj., ostat ce samo na prvom paljenju i razradi motora par dana, dok jos bude radilo na hall senzor i razvodnik.

onda idu direkt bobine i druga struja. sve ce biti unaprijed spremno.

 

ne zelim motor paliti na sasvim novu struju, pa da prvih sat vremena prodju u drkanju oko mapiranja i da to bude onda rad u leru ili voznja bez opterecenja. ovako uz brzinsku korekciju mape koju sam uradim za par minuta mogu odmah na cestu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 2