Rallye VR6 8 Posted January 7, 2009 Ne možeš ga toliko fino , mora bar malo kita ići pa onda špric-kit Share this post Link to post Share on other sites
KR3MN1 van den BOSCH 0 Posted January 7, 2009 za cin (ne cink) imaš alat za gladzenje i formiranje. Kad je hladan, ti je slično ko kakva trda smola za brusit. Share this post Link to post Share on other sites
tonac 0 Posted January 7, 2009 kojom granulacijom? ideš približno fino kolko i brusiš i vlaknasti kit....pa moraš gore još zagladiti običnim... al za cink i te stvari ti postoje "rašpe" (il kako bi to nazvao...) Share this post Link to post Share on other sites
dvojka 1 Posted January 7, 2009 (edited) ...odustajem, svako radi sam kako zna... Edited January 7, 2009 by dvojka Share this post Link to post Share on other sites
jady 5 Posted January 7, 2009 citam sad sve vase odgovore na temu koju sam davno otvorio.....previse komplicirate.nikakav vlaknasti kit,nego kad se sve natopi ili popuni i na grubo obradi onda se stavi (bar su kod mene) stavili zinksprej,nakon toga obicno kitanje neravnina,sprickit i lakiranje.. upotrebljen je onaj cin ili cink koj ostane kao mat-krom a ne sivo. Share this post Link to post Share on other sites
skrle 1 Posted January 8, 2009 Posto vidim da vas ovo jako interesira evo postupka kako se to radi: 1. Obrusiti zicanom cetkom na bormasinu sve dok ne skinete boju i tvornicko pocincavanje (galvanizaciju) sa dijela koji koji zelite cinati. 2.Kistom nanesete pastu za cinanje i grijete u jednu tocku cca 3x3cm dok ne primjetite da se cin iz paste poceo topiti i onda krpom sa tog dijela obrisete visak paste.Bolje je bristi manji dio nego sto ste rastopili nego obriati pastu sa dijela koji jos nije rastopljen.Ponavljate postupak dok cijela ta povrsina ne postane ponovno srebrne boje.Kada je to gotovo taj dio vam je pocincan i spreman za nanosejne cina u sipki. 3.Sada ind. fenom zagrijavate istovrameno sipku do tocke njenog talista i pocincani dio na autu isto dok ne primjetite da se je pocincani dio poceo topiti.Tako zagrijanu sipku gurate na lim i cijelo vrijeme grijete i dodajete cin i tako po redu dok na grubo ne zapunite neravninu i dok je jos vruce limenom spahtlom ili sl. zagladjujete povrsinu kao da kitate. Stavite malo deblji sloj kako bi ga sto lakse obradili a da nemorate ponovno dodavati cin. 4.Cin je dosta tesko brusiti smirglom jer ga jako zapunjuje pa ga treba cesto mijenjati. Znaci mozete ga brusiti na koji god nacin zelite nekada se je to radilo umijesto kitanja sto znaci da bi se masinom vjerojatno dao obraditi da nema kitanja sto je po meni nepotrebno.Nama nije cilj da dobijemo povrsinu bez imalo kita vec nam je cilj da antikorozivno zastitimo lim,dobijemo sto tanji kit koji bi se da je na debelo mogao uvuci ,puknut i jos sto cuda. Ja taj visak cina obrusim fleksom na kojoj je brusni papir P80 a zatim jos malo poravnam klocnom ili masinom papirom 120 malo iz daljega kako bi se dobila bolja ravnina . 5.Vasa povrsina je sad spremna za kitanje malih rupica i neravnia obicnim kitom tj. kitom namijenjenim za pocincane aute.Nije lose prije kitanja preci primerom koi se isto prije kitanja treba lagano zabrusit (to vam je ono zeleno). Ja koristim mobihel primer to vam je ubiti temeljna boja samo malo bolja. Nadam se da sam pomogao ako vas sta muci pitajte Share this post Link to post Share on other sites
Rallye VR6 8 Posted January 8, 2009 Kad se već piše... Taj zeleni primer, vidim da ga dosta ljudi koristi. Jel onda on ide na goli lim pa na njega kasnije može kit i špric kit? Ja sam rallye-a pogulio do lima i prešpricao wash primerom (miješa sa 1/1 sa nekom prozirnom tekućinom), u colorshopu su mi to dali kada sam ih pitao sa čime mogu zaštititi , a da kasnije mogu kitati preko. Jel taj zeleni mobihel isto wash primer? Čuo sam dosta različitih teorija pa mi sad nije jasno. KAd sam radio isti auto pred 4 godine, na goli lim sam samo stavljao 2K špric kit i kasnije farbao (oko motora) i sad nakon 4 godine sam to išao guliti, nije bili niti malo korozije i jedva sam pogulio to. A kao špric-kit ne bi smio ići na goli lim... Share this post Link to post Share on other sites
tonac 0 Posted January 8, 2009 nikakav vlaknasti kit to sam Fogu odgovorio kad me pitao s kolkom granulacijom se šmirgla... pa mu objasnio da PRIBLIŽNO onom kojom se šmirgla i vlaknasti.... A kao špric-kit ne bi smio ići na goli lim... pa kad je kit... smije... nevidim razlog zakaj nebi smio... samo što lakireri znadu prvo prevuć lim običnim kitom, zbog neravnina... a ovo što je SKRLE objasnio može u neki DIY ili STICKY.... sve je fino objašnjeno... Share this post Link to post Share on other sites
dvojka 1 Posted January 8, 2009 (edited) ja cu jos jedno reci isto, al ne volim kad nekom odmah skoci tlak i kaze da kompliciramo oko jednostavnoga, jer ubuduce se uopce necu u nista petljat ionako znam vecinu toga sam i nije mi tesko prenesti na nekoga (odnosi se na stvari koje sam vec par puta u samo nekoliko dana dozivio na forumu) ono sto mi je jedan stari sad pok. limar otkrio: umjesto paste koristim zin koji dobijem tako da manji komad pocincanog lima uronim u kadicu solne kiseline koja skine taj cin sa lima i ispliva na povrsinu, tu masu mazem na lim i sipku i sve dalje je isto i mogu reci da jako jako dobro drzi, a od samo malog komada ima jako puno cina. ipak su to stari majstori Edited January 8, 2009 by dvojka Share this post Link to post Share on other sites
smoki 0 Posted April 15, 2009 Kad se već piše... Taj zeleni primer, vidim da ga dosta ljudi koristi. Jel onda on ide na goli lim pa na njega kasnije može kit i špric kit? Ja sam rallye-a pogulio do lima i prešpricao wash primerom (miješa sa 1/1 sa nekom prozirnom tekućinom), u colorshopu su mi to dali kada sam ih pitao sa čime mogu zaštititi , a da kasnije mogu kitati preko. Jel taj zeleni mobihel isto wash primer? Čuo sam dosta različitih teorija pa mi sad nije jasno. KAd sam radio isti auto pred 4 godine, na goli lim sam samo stavljao 2K špric kit i kasnije farbao (oko motora) i sad nakon 4 godine sam to išao guliti, nije bili niti malo korozije i jedva sam pogulio to. A kao špric-kit ne bi smio ići na goli lim... Mobihelov primer je tzv.grund primer i definitivno je najbolja zaštita gologa lima, ili u ovom slučaju pocinčanog..Uvijek se nanosi prije fillera i kita kako nebi došlo do korozije..Najveća greška koju čine nesavjesni majstori je kada lijepo nanesu primer, i filler i onda na mjestima izbruse to sve do gologa lima pa špricaju preko toga..Vidio sam dosta primjeraka koji su počeli korodirati u roku pola godine.. A ako je dobro pripremljen lim onda možeš odmah stavljati šprickit, a ak je ikada bilo i mrvice hrđe preporučam ti zeleni primer..naučio sam na teži način.. Share this post Link to post Share on other sites
WV Polo 1 Posted April 20, 2017 ja cu jos jedno reci isto, al ne volim kad nekom odmah skoci tlak i kaze da kompliciramo oko jednostavnoga, jer ubuduce se uopce necu u nista petljat ionako znam vecinu toga sam i nije mi tesko prenesti na nekoga (odnosi se na stvari koje sam vec par puta u samo nekoliko dana dozivio na forumu) ono sto mi je jedan stari sad pok. limar otkrio: umjesto paste koristim zin koji dobijem tako da manji komad pocincanog lima uronim u kadicu solne kiseline koja skine taj cin sa lima i ispliva na povrsinu, tu masu mazem na lim i sipku i sve dalje je isto i mogu reci da jako jako dobro drzi, a od samo malog komada ima jako puno cina. ipak su to stari majstori Stari post ali da se pojasne neke stvari i nekome pomogne. ne ide to tako za lim se koriste bez kiselinske paste nije to kotao za rakiju i takve stvari solnu kiselinu donekle oslabiš sa komadicem pocincanog lima ali kiselina koja grize ostaje ti na limu nakon sta se tako napravi najbolje sta se tu može napraviti je razmutiti sodu sa destiliranom vodom i isprati nakon toga samo možeš Boga moliti da ti kiselina nije ostala pod kalajem na limu jer solna ce gristi lim. ali cemu to kemijanje Njemacki sistem na Balkanski nacin betonira glazuru bez armature kao u dojcland a nije vidio da idu vlakna u beton i te fore kupiš sve šta treba i napraviš kako treba danas makar ima svega a i nekad je bilo samo kod nas majstori uvijek kemijaju nešto kupiš sve šta treba i radiš kako treba ili ne radiš ništa i gotovo Pasta za kalajisanje Viso Share this post Link to post Share on other sites
<TDI> 414 Posted April 20, 2017 Ajd spavat Dado, sutra se radi. Fala na receptu, nekome će sigurno dobro doć, kad tad. Share this post Link to post Share on other sites
WV Polo 1 Posted September 1, 2017 Ako nekoga interesira Lead Wiping After Removing Rain Gutters On A 1971 Volkswagen Beetle - YouTube How To Lead: Leading a Body Panel with Gene Winfield - Using Body Solder Kit from Eastwood - YouTube SIA Auto Premium Metal and body solder work on Vanden Plas double six series 1 - YouTube Share this post Link to post Share on other sites
<TDI> 414 Posted May 16, 2018 Nešto na što sam naišao a ti će se cinčanja...E-Zink Korrosionsschutz verzinken im KFZ Bereich und Oldtimer Share this post Link to post Share on other sites
<TDI> 414 Posted May 16, 2018 (edited) A gle, ako kažeš da je, onda valjda je. Na to sam naišao na tom lakirerskom forumu i baš je ekipa raspravljala, svi kažu da je dobro i da neki tako rade, samo još preciznije i u boljem omjeru mješaju kemikalije ali kao ideja je OK. Edited May 16, 2018 by <TDI> Share this post Link to post Share on other sites
WV Polo 1 Posted May 16, 2018 Ništa morat ću i ja naučiti njemački pa da se priključim vidim i naučim nešto novo ili da cekam 50 godina da dođe kod nas Share this post Link to post Share on other sites
<TDI> 414 Posted May 17, 2018 Dobri su likovi na tom forumu a sviđa mi se što ima jako puno profi lakirera sa završenom školom pa se time se bave i rade te ima dobrih savjeta što je teško ovako pokupit tražeći po internetu a ovdje sve na jednom mjestu. Čak neki stavljaju osnove kako se neki materijali klasificiraju, čemu služe i kako se primjenjuju tako da kad god imam vremena odem i listam jer ima dosta materijala.Znam da voliš i radiš sa cinkom pa rekoh moram ti ovo pokazat. Share this post Link to post Share on other sites
WV Polo 1 Posted May 20, 2018 (6) Auto body lead in a 69 camaro sail panel - YouTube (6) SIA Auto Premium Metal and body solder work on Vanden Plas double six series 1 - YouTube (6) How to Apply Lead Body Filler , Metal Prep and Tinning Part 1 - YouTube Share this post Link to post Share on other sites
WV Polo 1 Posted May 23, 2018 Oldtimer TV - Tipps und Tricks aus der Oldtimer Werkstatt Share this post Link to post Share on other sites