6 6
mur3633

Golf 4 PD TDI teško pali

Recommended Posts

Naspem LM aditiv na pun rezervoar,i primjetio sam manju potrošnju za oko pola litra na autoputu,i nešto uglađeniji rad motora ili je to placebo efekat nisam siguran.;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, mur3633 said:

Od prošle godine ga nisam ni jednom sipao.

Ne škodi da se uspe u filter goriva kad se stavlja novi. Nije gorivo kod nas neka visoka klasa, ali nije ni smeće. Sve zavisi od pumpe do pumpe.

Što nisi LM uzeo, ovaj Winn's mi izgleda kao ono ulje u Lidlu što nude W5, valja li štogod po tvom?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa znaš kako. Koristio sam ga za čišćenje sistema od antifriza i onih gadnih naslaga. Očistio je perfektno, samo što je kao guba, pjenio je poslije čak 10ak ispiranja.

 

Još sam ga par puta sipao u Sharana, ustabili rad motora.

 

Nije loš.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onaj problem sa paljenjem je sad vise izrazen,naime kad palim prvi put auto vergla 5 i vise sekundi da sastavi na plus 30, golf 4 alh tdi,ne znam sta bi moglo biti,posto sam u izolaciji pa ne mogu nigdje ici.

svaka pomoc je dobro dosla

Edited by GTI-VR6-R32

Share this post


Link to post
Share on other sites
Upalio bez problema.
Evo me ponovo sa istim problemom.
Meni ovdje smrdi da je sa diznama problem.
Ne znam, ovih dana kod majstora ide pa da vidimo.

2 dana kad stoji, teško upali, 1 dan kad stoji, sve normalno.

Prije rada na glavi svaki dan je teško palio...

Nisam pametan više.

Sa filterom sam riješio samo sjeckanje na 3000-3500 obrtaja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj je znao stajati i po dva mjeseca u garaži da ga nisam upalio, još kada sam ga tek uzeo pa radio na njemu i na zub, što bi se reklo. Sad još bolje od kada sam očistio MAF, nestao i onoj zadnji problem sa trzanjem prvih 1-2 minute što sam imao. Idi majstoru pa neka traži, nema druge...

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja sam ti govorio da mi smrdi najviše na dizne iako su već reparirane. Ako nisu dizne onda je neki problem sa elektronikom sigurno...

Edited by VW_GTD23

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam šta je, to je počelo samo odjednom, prošle godine. Do tad je palio na najvećem minusu bez ikakvih problema.

 

 

Sharan 130ks isto je znao zimi da stoji po 10ak dana bez ijednog paljenja i uvijek je na pola ključa sastavio. Glava mu je fabrička, dirana nije. Jedino su dizne reparirane i kod njega.

 

Najbolje je majstoru da ponovo vratim auto, pa nek ispituje, s obzirom na problem koji se ponavlja, čak i poslije rada na glavi.

 

Nisam siguran da li loš MAF senzor može da utiče na paljenje, mislim da ne, ali eto i njega ću da kupim svakako, jer ovaj moj i nije baš najbolji.

 

Ostaje još senzor temperature koji može da zeza ECU zbog lošeg slanja podataka.

Vidjeću da uzmem podatke iz VCDS u toku vožnje, pa da vidimo ima li kakvih problema tu. Mislim da će dosta pomoći u otkrivanju kvara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moguće da je i neki problem sa elektronikom tj. nešto daje pogrešne informacije pa ECU ne može da radi kako treba. Ja ne znam šta još možeš da probaš jer si probao skoro sve živo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve je moguće, moguće je da je i neka glupost. Ne vrijedi na forumu raspravljati što bi moglo biti, vozi majstoru i neka radi svoj posao. Ako je do dizni onda se svaka izvadi i na stolu ispita, tada će znati jel valja ili ne. Ako je sve u redu ide se dalje sa traženjem problema, ako je do nje, onda bi tu problem trebao i završiti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 21. 07. 2020. at 16:19, GTI-VR6-R32 said:

Onaj problem sa paljenjem je sad vise izrazen,naime kad palim prvi put auto vergla 5 i vise sekundi da sastavi na plus 30, golf 4 alh tdi,ne znam sta bi moglo biti,posto sam u izolaciji pa ne mogu nigdje ici.

svaka pomoc je dobro dosla

Rijeseno zamjenom senzora radilice.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/7/2020 at 5:10 PM, mur3633 said:

Ne znam šta je, to je počelo samo odjednom, prošle godine. Do tad je palio na najvećem minusu bez ikakvih problema.

 

 

Sharan 130ks isto je znao zimi da stoji po 10ak dana bez ijednog paljenja i uvijek je na pola ključa sastavio. Glava mu je fabrička, dirana nije. Jedino su dizne reparirane i kod njega.

 

Najbolje je majstoru da ponovo vratim auto, pa nek ispituje, s obzirom na problem koji se ponavlja, čak i poslije rada na glavi.

 

Nisam siguran da li loš MAF senzor može da utiče na paljenje, mislim da ne, ali eto i njega ću da kupim svakako, jer ovaj moj i nije baš najbolji.

 

Ostaje još senzor temperature koji može da zeza ECU zbog lošeg slanja podataka.

Vidjeću da uzmem podatke iz VCDS u toku vožnje, pa da vidimo ima li kakvih problema tu. Mislim da će dosta pomoći u otkrivanju kvara.

Proverio alternator? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Preventivno ga svake godine po dva puta provjerim, u proljeće i pred zimu, a i napon na akumulatoru redovito kontroliram pa mi se takve stvari ne mogu dogoditi i odmah znam da nije do njih. Ako je akumulator stariji trebalo bi provjeriti "A" sa nekim od uređaja da se vidi koliko još ima, jer aku sa godinama gubi deklariranu snagu. U ovlaštenim se to radi sa VAS 6161. Meni je od tvorničkih 780A ostalo 609A, to je mjereno prošle godine, znači da sada ima oko 590A i to je kraj njegove karijere, novi je već spreman i stavljam ga u jesen. Ali opet, koliko god da je izgubio redovitim punjenjem održavam ga, kod drugih bi to mogao biti problem, ako to ne rade ili ako ga generator ne puni. Provjera generatora se začas odradi, zna se postupak...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možda te zeza EGR ventil,ostane klapna zatvorena?? 

 

Edited by VWTDI

Share this post


Link to post
Share on other sites
Možda te zeza EGR ventil,ostane klapna zatvorena?? 
 
Nije, radi normalno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo tako, o izvorima napajanja treba voditi računa jer su u suštini oni najosetljiviji na razne promene, posebno što je bakar u alternatoru star skoro 20 godina. Da kažem da proveri alternator sam predložio jer me podsetilo ovo da je "odjednom" krenuo loše da pali. Isti problem sam imao i sam. Palio je sve normalno i odjednom ako mi stoji dva dana jedva upali. Vozio sam na servis ali nisu mogli da otkriju odakle je kvar, onda sam bio čuo za dobrog elektricara, otišao kod njega, odradio je provere cele električne instalacije i ustanovio da je problem alternator. Zamenio sam ga i pali na pola ključa, što se kaže... 

Edited by Golfic

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ću ja majstoru, pa nek on traži kad je već sve to radio i tvrdio da je do glave.

 

Sumnjam i na tandem pumpu ponovo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sam ti i ja rekao, vodi ga kod njega jer ti je on garantovao da je do glave, pa nek radi, ovako bacas pare za dio po dio a nista nisi rijesio.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj ti je savet da nadjes dobrog električara prvo, meni dva električara nisu mogla da otkriju da je loš alternator. Nekoliko provera odradi. Ako ustanoviš da je to kvar onda idi kod majstora pa se pravi da ne znaš o čemu se radi i tako malo ga foliraj da vidiš kakav je i da li je samo hteo da ti uzme pare pa ga onda "ispreskači" ako je alternator

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne vjerujem da je do alternatora ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnogi su verovali da je glava motora... :D salim se. Ovo je svakako najbezbolnije i najjeftinije da proveri a takodje i glavni "simptom" kvara te vrste

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ima multimetar neka ga spoji dok radi i pogleda koliki mu je napon, odmah će znati da li puni ili ne, to je najvažnije, može i sam odraditi, ne treba mu nikakav majstor. Ovo sa instalacijom i namotajima na generatoru je druga priča ali ne vjerujem da je do toga, uglavnom je do četkica, i u većini slučajeva  je to razlog ne punjenju. Tablicu napona sam već nekoliko puta lijepio na forumu, uglavnom od 14.2V + bi trebalo biti u leru kada radi, a nešto više kod gasa. Može se ostaviti da radi i nekoliko minuta da se uvjeri da konstantno puni, a ne samo povremeno. Koliko je star aku i u kakvom je stanju isto bi trebalo provjeriti, gore sam već napisao što se treba odraditi da se vidi snaga.

mur3633,
što je bilo sa pumpom goriva u spremniku, znam da je i ona radila probleme, da li je stavljena nova? Toliko je tu svega bilo da se više ni ne sjećam što je odrađeno. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poenta je u tome što auto upali, pa se ugasi i onda poslije vergla.

Da je akumulator onda bi samo teže verglao ili ne bi nikako htio da upali. Čak je i isprobano sa novim Varta Silver 77Ah.
Anlaser opet bi zezao na prvom pokušaju, a mislim da bi zezao čak i kad je auto zagrijan, itd.

Za alternator nisam baš siguran da ima neke veze sa ovim, mada provjeriće se.

Pumpa u rezevoaru je ostala fabrička, jer je isprobavana sa drugom polovnom i ista se stvar dešavala.


Samo je tandem pumpa još upitna, iako je mijenjana i stavljena Bosch iz 2007-8.g.

Meni ovo sve smrdi na dovod nafte. Neka komponenta uporno zeza...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onaj povratni ventil nafte na filteru, da li si ga ispitao?

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 6