Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 09/06/22 in all areas

  1. 2 points
    Most ne smeta već letva koja je iznad mosta. Ako skineš most, skini i letvu. Nakon skidanja mosta se stavljaju novi vijci i ide na optiku.
  2. 1 point
    Provjerim ti koja je kod mene sirina 17ica,na njima su 205/50 gume. Msm da su 7 ili 7.5 i odgovaraju odlicno na tu gumu. ET nemoj da bude veci od postojeceg. Manji mozes staviti,sigurno imas mjesta do blatobrana. Stat ce to pod blatobran samo vidi na nekom kalkulatoru,na google naravno, dal ce biti kakvih odstupanja ako stavis tako 'debelu' gumu na 17 cola Poslano sa mog SM-G988B koristeći Tapatalk
  3. 1 point
    205/50 ali ne na 7.5 felnu. Najbolje 205/55 R16 za zimu.
  4. 1 point
    Pa lako moguće da proklizuje... Poslano sa mog SM-G988B koristeći Tapatalk
  5. 1 point
    Jesu, blago mislim da setaju, ali iskreno nisam mogao dobro pogledati jer sam vozio 200 i to me iznenadilo. Bacio jesam oko na temperaturu vode, okretaje i sve ostale stvari, ali cak mislim da su okretaji blago blago varirali, nista pretjerano, ali da. To nije cak trzanje, nego vise neki osjecaj blagog gubitka snage, pa opet vracanja iste. Ne znam kako bi ti objasnio, uglavnom nesto nije u redu.
  6. 1 point
    Ja isto razmisljam da skinem dpf tj njegove sace a da ostane katalizator... Ali opet me strah da se s vremenom ne raspadne katalizator i ne napravi stetu na turbu kako je znalo se desit ljudima. Pogotovo ako je auto mapiran pa su vece temp na ispuhu. Ha ljudi dajte savjet sta i kako bi bilo najbolje napravit?
  7. 1 point
    Možda ovi koji ugrađuju kamere, senzore i slično bi mogli odraditi ovaj posao i sa sjedalima? Znači ziher bi sa novim sjedalima trebao ići neki kontrol modul, kakav set kablova plus završno kodiranje? Znam da ne zvuči jednostavno, ali kad bi imao tko da to radi bio bi jako zahvalan na informaciji. Može i na PM.
  8. 1 point
    Pozdrav, nedavno sam uzeo novi (stari) motor 1.9D oznaka 1Y za auto, to malo uredio i sad imam problem s paljenjem. Upali i nakon cca 1sec se ugasi i tako možeš 100 puta. Bosch pumpa ima 7 žica, ja sam spojio samo selenoid goriva. E sad ne znam da li pumpa ima kakvu blokadu ili šta i kako to skinuti? Napominjem da je motor prije vađenja iz auta i skidanja pumpe savršeno palio i radio. Kad skinem Bosch pumpu i stavim Lucas pumpu s AEF motora i sve radi super. Htio bi koristiti Bosch pumpu radi boljeg momenta i lakšeg sitnog tjunjanja.
  9. 1 point
    👍 + Krkaju tovatnu, litijsku, grafitnu i bakrenu mast unutra 🤦‍♀️. Kunu se u te metode! Ne znaju da Silikon tj. silikonska mast jedina "hrani i štiti gumu" svi ostali proizvodi na bazi petroleja, mineralnih ulja i sl. ju uništavaju! Velika većina naših mehaničara nikad čula za silikonsku mast. Sa tretmanom silikonom guma može biti "vječna" i ne gubi svojstva. Sa svim drugim gore spomenutim postaje gruba,kruta,gubi fleksibilnost i puca tako da je također vrlo vjerojatno da su gumice klizača odradile svoje...
  10. 1 point
    Odlicno Puno ti hvala Napraviti cu tako jer mi se cini najmanje zeznuto. Pripazit cu na kat Hvala jos jednom Postam slike kad odradim
  11. 1 point
    Nikakvo skidanje mosta. Teke ćeš se satrati izvući ga jer smetacu crijeva od klime kod firewalla. Skineš donji nosač motora i nategneš motor max prema hladnjaku koliko ide, i uz teke muke ga izvučeš prema doli. Letva volana ti smeta, ne most, ali ni nju ne diraj nego se poigraj da ga izvučeš. Kad je vani, sa stražnje strane otvoriš kvadratni prozor da izbiješ saču dpf-a, pritom pazi da ne sjebeš katalizator, odvojeni su par cm.
  12. 1 point
    Za skidanje dpf-a na G6 ne treba spuštati most. Been there, done that
  13. 1 point
    Ako ces vaditi most, 1.) Skini selnu sto drzi dpf na turbo, 2.) Otkaci 02 senzor iz dzeka, senzore pritiska, i dzeka. Imas jedan senzor kod filtera goriva otkaci i odvuci ga do dpf - Odsarafi maticu sto drzi dpf na glavu motora 3.) Odsarafi stabilizatore od balans stange 4.) odsarafi kugle. 5.) Skini desnu poluosovinu 6.) Skini dog bone 7.) Skini zastitu poluosovine 8. pipusti selnu auspuha i otkaci auspuh sa mosta. 9.) odsrafi most 10.) odsarafi nosac dpf-a iz bloka motora. I nista izvadi dpf
  14. 1 point
    Tu bi trebalo ubacit varijable na koliko je km rađen veliki servis i da li možete 100% potvrditi da je pumpa vode mijenjana na velikom servisu? Zatim koliko točno to antifriza potroši odnosno koliko tekućine morate nadolijat u odnosu na prijeđenu kilometražu? Dihtung glave s obzirom na kilometražu i pod uvjetom da Vam auto nikad nije zakuhao pred Vašim očima nebi trebao biti, ali nikada se nezna... C02 test koliko god glupo zvučalo nije imao nitko od mehaničara u mojoj cijeloj okolici i čudili su se ko puran glisti kada sam ga ja trebao raditi na VW G4 SDI. Razlog meho reko da su pretvrda crijeva za vodu i da će eksplodirat kad tad i da mi 100% probija kompresija u crijeva i da se kune svojim 30 godišnjim stažom!😲 Cijena 2500 kn strojna obrade glave, 500KN dihtung glave, 2000 KN ruke! Pošto se i sam kužim nešto u mehaniku i kako mi nije miješo ulje sa vodom(dizao nivo ulja na šipci), na čepu nije napravio sluz, niti dimio niti ikakve nezdrave simptome pokazivao naravno da sam bio i više nego skeptičan na mehinu izjavu! Na kraju sam pošto nitko od mehaničara nije imao CO2 tester navedeni test napravio sam. Chris Fix metodom ovdje od 8:12 minute videa i naravno niđe nikakvih mjehurića unutarnjeg izgaranja koji bi probijali kroz rashladnu tekućinu! Auto napravio pedesetak tisuća km nakon toga bez greške. Crijeva su zbilja bila tvrda no mislim da je to do greške gore navedenog mehe i napravilnog odzračivanja rashladnog sistema nakon zamjene novog kilera. Nakon što sam sam ga odzračio sam crijeva su omekanila... Inače meni je na nekakvih 156 000 KM na Passatu B8 2.0TDI 110KW propišala pumpa vode i zato je gubio tekućinu. Imao sam sreće da je propišala, a ne blokirala. Napravio naravno komplet veliki servis i stavio sam Conti original "switchable" pumpu, ali bolje da sam stavio zamjensku "non switchable" pumpu. 😟 U sitaciji propišavanja pumpe vode se može skurit dihtung glave ako se ne pazi... Kako? Najviše problema se javlja sa originalnom verzijom pumpe gdje očito blokada propelera (plastični propeler btw) tijekom određenih broja ponavljanja gdje ostane izložena solventima i temperaturi i u trenutku kada je blokirana i kada se propeler ne vrti "skuri" dihtung podizača propelera i on ostane zacvikan i ne može se vratiti u početni položaj te dolazi do pregrijavanja tekućine jer sistem originalne pumpe ne propušta zagrijanu vodu gdje bi ju inače trebao propustiti... Auto ide i do 130 + stupnjeva i tada ga ECU(kompjuter) gasi sa velikim šansama da Vam sjebe dihtung glave uslijed pregrijavanja mašine! Ovo vrijedi i za 1.6 tdi jer su iste pumpe. Zato mi je žao što nisam stavio zamjensku vodenu pumpu sa metalnim propelerima tzv. "Non Switchable" jer ona nebi trebala zacvikati i dovest u situaciju auto da zakuha već kada ode samo propiša, a to osjetite na gubitku tekućine i to se naravno lako riješi zamjenom same pumpe ako je kojim slučajem prerano otišla ili velikim servisom. Zato sam Vas pitao za varijable koje je bitno znati prilikom dijagnostike kvara. LP Špeksi
  15. 1 point
    Biilo je toliko aktivnih tema, projekata, promovirali su se meetovi, gdje je koga vidio, ma super je bilo, a sad nista, samo fejs. Ja cak i da zelim na fejs, ne mogu, kolega Jopa me banirao jer mu nije pasalo sto sam pisao o njemu ovdje a tamo je admin. Kukavica