Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 02/19/24 in all areas

  1. 2 points
    Ovako, ja sam uspio rijesiti nakon milijun toga sa zamijenom ulja u getribi nestalo je 90% tog tuljenja, nakon sto sam zamijenio nosac motora (na getribi) nestalo je i ostatak.
  2. 1 point
    Potrosnja od 1l na 1500km je stvarno previse, neki kazu za te motore da je normalna potrosnja ulja 1-2l na 10-15k km. Mislim da tu nema lijeka bez kompletne generalke motora
  3. 1 point
    pricali su da je separator kao problem al mislim da je tu problem ipak sam motor i taj separator moze bit samo kao posljedica jer nemoze toliki tlak iz bloka pustit u usis
  4. 1 point
    Diht glave pa i glava...visoki egt pa i zaštopani hladnjak zraka u usisnoj grani.... onda kako ćuća ulje sve to ide u dpf i češće su regeneracije i to je začarani krug
  5. 1 point
    Nisam gledao video al pokušam objasnit po uputama proizvođača. Ako pričamo o tdi motoru u trojci ide ovako. Radilica ima oznaku na zamasnjaku, zarez prati perforaciju na zvonu mjenjača. Kad se dođe do zupčanika radilice (dakle skinut mikro remen,remenica radilice) onda se na njega nanese il korektorom il nekim flomasterom oznaka na zub i dio dekla na bloku motora. Gore bregasta..... skida se ventil dekl (dakle ide onda novi diht ventildekla i onih 6 gumica) Bregasta se blokira skroz desno...ima utor u bregastoj u koju ulazi blokada... Ako blokada nemoze ući onda je potrebno okrenut radilicu za jos jedan krug (jer utor nije po sredini bregaste nego bas ga je moguce ubacit samo kad je bregasta u fazi) i tad opet naštimat na onaj marker i onda vidit dal ulazi blokada na bregastu. Ako je blokada ušla ide se na boš pumpu...ovisno o izvedbi tu ide i razlicita blokada... detaljnije mozemo po slikama. Blokada ulazi u utor i to je to sto se tice pumpe. Sad smo sve uzupčili i sad treba odvit centralni vijak zupčanika bregaste, tu treba pazit da se odvija dok ona blokada nije u utoru jer ako ostane vrlo vjerovatno će se odlomit komad bregaste. Dakle...treba kontra držač koji se utiče u sami zupčanik bregaste te se tako odvija centralni saraf. Kad se saraf odvije...to je cca 1-2 kruga zasad.... bregasta se blokira blokadom i onda se odvije matica na natezaču remena da se smanji tenzija na zupčanicima / razvodu. Remenica bregaste se izbijačem lagano kucne i tako se "smakne/odljepi sa bregaste i sad tu vise nemamo direktnu vezu (kasnije je to bitno). Dalje je sad vec lako....skida se remen natezač rolice i mjenja se sve to plus brezon od natezača... Postavi se kaiš na radilicu....pumpu natezač i onu remenicu bregaste skidamo i stavljamo u remen i onda nabacujemo na bregastu. Vijak se samo rukom dovede da lagano stisne zupčanik... i onda se nateže remen do mjerke na natezaču (ako nema mjerke onda ide ipak po iskustvu a to je nekih 45stupnjeva da se remen moze rukom zavrnut. Kad je nategnuto čekiraju se oznaka i blokade pumpa-radilica i vijak bregaste se stegne 20Nm. Skidaju se blokade i radilica se okrece 2 kruga i motor se opet fazira tj dovodi na blokade i kontrolira se dal je sve kako bi trebalo... ako nije korigira se (bregasta opet iznova...odvit izbit....). Ako je sve ok... vijak bregaste se stegne 60Nm. Sve se složi i opali motor i ugrije na 80c antifriza i onda se s diagnostikom (Vcds naj bolje) ode na TDI Timing gdje se očitaje kut ubrizgavanja (graf) i ako je u tolerancama to je to a ako nije onda se štela da bude iznad srednje vrijednosti. Štela se sa zakretanjem pumpe.... Tu treba pazit na vijke pumpe da se nezaborave zavidat nakon štelanja. Pomicanjem pumpe prema glavi motora dobija se rano ubrizgavanje a odmicanjem od glave kasno. Ja to radim dok motor radi....tako da 2vijka pumpe lagano samo dotegnem i da se pumpa može micat na lagano kuckanje čekićom... tu treba pazit na odvijene vijke pumpe da ih zupčanik nezahvati Nakon sto se dobio kut onda se ugasi motor. Stegnu vijci pumpe... odviju lajtunzi s pumpe ...dosta je samo za krug.... I onda se stegnu i tjt. Tad je sve po ps. Vidis koliko je teksta a ovo je samo onako brzinski i ispričano u široko. Moj savjet da nađeš vw meha koji ima sve gore navedeno i daš dite materi. Na tom motoru bih zamjenio remenicu alternatora i ugradio ovu sa praznim hodom....zato sto je onda puno manje vibracija na mikro remenu i njegovom natezaču i dobije se mirniji rad motora...a i cijeli sklop je rasterećen. Oko vodene pumpe se uvijek lome koplja al sad je prilika za njenu zamjenu jer je sad puno lakse za zamjenit je.
  6. 1 point
    Da, mislim da nece biti problema. Koje su trenutno?
  7. 1 point
    Bilo kakav paint marker u boji. Obični tintni ti se neće vidit
  8. 1 point
    Pa kako si ga merio pobogu Poslato sa PGT-N19 pomoću Tapatoka
  9. 1 point
    Nema sanse da se remen toliko izduzi. Ima li kakvih oznaka na remenu? Bojim se da ti ne dodje pogresan. Poslato sa PGT-N19 pomoću Tapatoka
  10. 1 point
    Koliko vidim to je klinasti remen sto pogoni servo pumpu volana. Dodje u skf garnituri kanalnog remena. I moja preporuka da uzmes sav set SKF jer se najmanje kopira. Poslato sa PGT-N19 pomoću Tapatoka
  11. 1 point
    U knjizi vozila bi ti podaci trebali biti vidljivi odmah na prvoj stranici na nalijepljenoj etiketi, a kod G4 oznaka motora i kodovi opreme nalaze se još i u gepeku, ispod rezervnog kotača pa pogledaj i tamo ako je preživjela sve ove godine.
  12. 1 point
    Imaš li knjigu vozila pa pogledaš u njoj, ako nemaš, negdje na bloku bi se trebao nalaziti broj, čitam negdje iznad ili oko vakuum pumpe.
  13. 1 point
    Hm, čudno. Puno je 10 sekundi. To mi liči da ima negdje problem sa vakuumom, da pušta negdje. Jesi li probao poslije minus kleme da dotakneš plus? Jer ako je auto vidio sistem kao zaključan, neće se ponovo čuti pumpa kad joj daš signal da zaključa.
  14. 1 point
    Nekako mislim da bi tu jedan eibach dosta poboljsao stanje. Davno sam imao audija sa tvoenickim s line ovjesom i pretvrdo je bilo. Stavio eibach,palo auto tocno koliko je falilo jos a udobnost se popravila za 100%
  15. 1 point
    Odličan video i lijepo objašnjeno ali opet dolazimo do onoga što smo gore naveli, da bez alata nema posla. Namještati zupčasti remen sa dva odvijača je po meni nikakav posao, bolje se onda ne upuštat u to. Evo još nešto materijala, isto dobro pojašnjeno pa neka ti se nađe. • VW Jetta TDI and VW Passat timing belt replacement, part 1 - removal • Servicing fuel injection system Removing and installing injection pump Nisam nikako na VWSRM naći gdje se nalazi zamjena zupčastog, ali i u ovom donjem linku ima nešto i o remenu.
  16. 1 point
    Na motor s boš pumpom nisam radio, ali na PD jesam. Mogu samo jedno da ti kažem, bez alata ništa. Šanse nema da ga možeš 'odokativno' uzubiti da valja, uvijek će da bježi bar jedan zub. Malo im je dovoljno da bježi i da ne rade kako treba. Bitno ti je da ga zaključaš na radilici i btegastoj. Tako da prvo naruči alat na Ali pa onda radi. I odgledaj dosta snimaka na YT.
  17. 1 point
    Još da si napisao koji motor i koji auto, možda bi neko pomogao.
  18. 1 point
    Mjenjas jest sto prije jer kod mk7 kad je tvrdo....voli propišat cilindar na pedali. Mjenjao ih dosta i bez da su bili tvrdi. Koji je set treba vidit po etki tj vw programu po šasiji. 1.6 TU JE 99POSTO FIXAN SET
  19. 1 point
    Postoji set za popravak žica u pregibu kod gepeka, inače, može i standardno lemljenjem prekinutih žica, produživanjem istih i termobužirom da se sanira. Beispiel: Montage VW Golf 4 Variant - SenCom T.Q. - Kabelbaum Rep.-Satz Heckklappe
  20. 1 point
    Baš to najvjerojatnije je do zica u zglobu di idu od auta na vrata od bunkera. Zbog tih zica isto zna prestat radit grijač zadnjeg stakla ili ti ne zaključava bunker. Na starijim G4 je to odvojena žica tako da ako baš hoćeš najlakše rješenje, izvučeš pin 16 iz plavog konektora na tabli (nemoj rezat žicu, izvuče se van iz konektora) i riješena stvar. Na 2002. i novijim to sve ide preko CAN busa, linije od CCM-a do table. Njih nemoj vadit jer bi ti CCM mogao počet radit gluposti pa ti može krenut zezat sve od zaključavanja do prozora. Eventualno imaš žicu od bunkera do CCM-a koju možeš izvadit ali onda ti auto neće znat kad je otvoren bunker pa bi ti moglo zezat zaključavanje. Ja imam istu stvar, meni ne radi grijač stakla i katkad ne zaključava, ali toga ću se na ljeto uhvatit. Pinout konektora na tabli
  21. 1 point
    Pogledaj kablove gdje ulaze iz sasije u poklopac gepeka. Mozda je napukao pa ga sredi. Poslato sa PGT-N19 pomoću Tapatoka
  22. 1 point
    Mislim da je nosač metlice (ruka) potpuno isti kroz A5 (Golf 5) platformu, razlika je u metlicama Pa ako hoćeš dužu, možeš uzeti od petice karavana, B6 karavana, Tourana, itd. Na G4 hečbek je idealna od G5 hečbeka, na Sharana odgovara sa Tourana. Drastično ljepše izgleda pozadi.
  23. 1 point
    Ova pneumatska ne izgleda loše, ali ne znam kakve su u praksi, odnosno trajnost istih, ali zanimljiva je. Ova druga hidraulična je krokodil dizalica, osobno imam klasičnu malu vertikalnu hidrauličnu do 2T i Renault dizalicu, zakon je i sa njima odrađujem dizanje, zajedno sa ovom hidrauličnom. Savjet, a ne znam što, jer obje ne koristim, ali obavezno kod podizanja nabaviti ovakve drvene klocne, tako da ih odmah podbacuješ ispod kod podizanja, ne vjeruj ni jednoj, one stalke ne koristim jer im je ploha premala pa radije drvo uzmem, a pošto imam kanal, on mi sam odrađuje 90% radova bez korištenja dizalice.
  24. 1 point
    Imam takve felge, nikakvih problema nisam imao do sada, zovu se VW Marseille... Poslano sa mog SM-G988B koristeći Tapatalk